বাৰিষাৰ সময়ত যদি আপোনাৰ গাড়ীখন ৰাস্তাৰ মাজত ৰৈ যায় তেন্তে এই কামটো কৰক

বৰষুণৰ বতৰে বহু সমস্যাও কঢ়িয়াই আনে। ৰাস্তাত পানী জমা হোৱা, ট্ৰেফিক জাম আৰু মাজপথত গাড়ী বন্ধ হৈ যোৱাটো সাধাৰণ সমস্যা। এনে পৰিস্থিতিত বুদ্ধিমত্তা আৰু সাৱধানতাই আপোনাৰ প্ৰকৃত সংগী হৈ পৰে। প্ৰকৃততে, ৰাস্তাত কিছুমান গাঁত থাকে, য’ত আপোনাৰ গাড়ী আবদ্ধ হৈ পৰিব পাৰে।

যদি গাড়ী আবদ্ধ নহয়, তথাপিও কেতিয়াবা পানীৰ কাৰণে ই বন্ধ হৈ পৰে। এনে পৰিস্থিতিত যদি আপোনাৰ লগতো কিবা ঘটে আৰু পানী জমা হোৱা ৰাস্তাত গাড়ী আবদ্ধ হৈ পৰে, তেন্তে তলত উল্লেখ কৰা কথাবোৰৰ প্ৰতি লক্ষ্য ৰাখি আপুনি সমস্যাৰ পৰা সকাহ পাব পাৰে।

অটো লকিং চিষ্টেম
আজিকালি বহু গাড়ীত অটো লকিং চিষ্টেম সাধাৰণ হৈ পৰিছে। বানপানীৰ দৰে পৰিস্থিতিত কেতিয়াবা গাড়ীৰ দুৱাৰ নিজে নিজে লক হৈ যায়। এনে পৰিস্থিতিত আতংকিত নহ’ব। প্ৰথমে চেষ্টা কৰক যাতে গাড়ী বন্ধ নহয় আৰু লাহে লাহে চলাই থাকক। যদি গাড়ী বন্ধ হৈ যায় আৰু দুৱাৰখন খোল নাখায়, তেন্তে কাষৰ কাঁচ ভঙাৰ বিকল্পটোৱেই সৰ্বাধিক সহজ আৰু নিৰাপদ। সন্মুখৰ কাঁচ ভঙাটো কঠিন আৰু খৰচী দুইটাই হ’ব পাৰে।

পানীভৰা ৰাস্তাৰ মাজেৰে যাওঁতে সাৱধানতা
যদি ৰাস্তাত পানী জমা হৈ থকা দেখে, তেন্তে মাজপথত গাড়ী বন্ধ কৰাৰ ভুল নকৰিব। এনে কৰিলে পানী ইঞ্জিনলৈ সোমাই যাব পাৰে, যাৰ ফলত গুৰুতৰ ক্ষতি হ’ব পাৰে। এবাৰ ইঞ্জিনত পানী সোমালে গাড়ী মেৰামতিৰ বাবে খৰচৰ পৰিমাণ বহুত হ’ব পাৰে।

যদি গাড়ী পানীত বন্ধ হৈ যায়
বহু লোকে গাড়ী বন্ধ হোৱাৰ পিছত তৎক্ষণাৎ ইয়াক ষ্টাৰ্ট কৰাৰ চেষ্টা কৰে, কিন্তু এই ভুল গুৰুতৰ হ’ব পাৰে। পানীৰ কাৰণে ইঞ্জিনৰ অংশৰ ক্ষতি হ’ব পাৰে। তাৰ পৰিৱৰ্তে গাড়ীখন নিৰাপদ স্থানলৈ ঠেলি লৈ যাওক আৰু মেকানিক বা জৰুৰীকালীন সেৱাক ফোন কৰক।

গাড়ী ৰাস্তাৰ মাজত চলাওক
ৰাস্তাৰ মাজভাগ সাধাৰণতে কিছু ওখ হয়, যাতে পানী দুয়োপিনে বৈ যাব পাৰে। এনে পৰিস্থিতিত চেষ্টা কৰক গাড়ীখন মাজভাগত চলাবলৈ। ইয়াৰ ফলত পানীৰ প্ৰভাৱ গাড়ীৰ ওপৰত কম পৰিব আৰু ইঞ্জিনো নিৰাপদে থাকিব।

গতি আৰু ব্ৰেকৰ প্ৰতি লক্ষ্য ৰাখক
বৰষুণত দ্ৰুত গতিত গাড়ী চলোৱাটো মজাৰ কাম যেন লাগিলেও ই গাড়ীৰ বাবে বিপদজনক হ’ব পাৰে। দ্ৰুত গতিত বাৰে বাৰে ব্ৰেক লগোৱাৰ প্ৰয়োজন হ’ব পাৰে, যাৰ ফলত ব্ৰেক চিষ্টেমত পানী সোমোৱাৰ সম্ভাৱনা বৃদ্ধি পায়। এই কাৰণে বৰষুণৰ সময়ত গাড়ী সদায় লাহে লাহে আৰু নিয়ন্ত্ৰিত গতিত চলোৱা উচিত।

জৰুৰীকালীন যোগাযোগৰ নম্বৰ আৰু পাৱাৰ বেংক
আপোনাৰ লগত পথ সম্পৰ্কীয় সহায়ক কেন্দ্ৰৰ নম্বৰ সংৰক্ষণ কৰি ৰাখক। দীঘলীয়া যাত্ৰাত ৰাউট শ্বেয়াৰ কৰক আৰু পাৱাৰ বেংক সদায় লগত ৰাখক, যাতে প্ৰয়োজনৰ সময়ত আপুনি যোগাযোগ কৰিব পাৰে।

NKTV Digital
Author: NKTV Digital

Popular

More like this
Related

মুখ্যমন্ত্ৰীৰ পৰা প্ৰধানমন্ত্ৰী হোৱালৈ…মোদী-পুটিনৰ ২৫ বছৰীয়া সম্পৰ্ক…

মোদী-পুটিনৰ ২৫ বছৰীয়া বন্ধুত্ব : ভাৰত-ৰাছিয়া সম্পৰ্কৰ এক অটুট...

মাত্ৰ ২ ঘণ্টা শোৱা এগৰাকী প্ৰধানমন্ত্ৰীৰ কাহিনী ক’ম আজি…

আপুনি দৈনিক কিমান ঘণ্টা শোৱে? নিশ্চয়কৈ ৬ৰ পৰা ৮...

ভাৰতলৈ আহিছে পুটিন… সিফালে চীন পালেগৈ ফ্ৰান্সৰ ৰাষ্ট্ৰপতি ইমানুৱেল মেক্ৰন

ৰাছিয়াৰ ৰাষ্ট্ৰপতি ভ্লাদিমিৰ পুটিনে দুদিনীয়া ভ্ৰমণসূচীৰে ভাৰত ভ্ৰমণ কৰাৰ...

পুটিনৰ ভাৰত ভ্ৰমণঃ বাণিজ্যৰ পৰা মহাকাশলৈ এই ৮টা ক্ষেত্ৰত স্বাক্ষৰিত হ’ব বৃহৎ চুক্তি

ৰাছিয়াৰ ৰাষ্ট্ৰপতি ভ্লাদিমিৰ পুটিনৰ ভাৰত ভ্ৰমণ। এই ভ্ৰমণৰ সময়ত...