আপোনাৰ অলপ অসাৱধানতাই আপোনাৰ বাবে মাতিব পাৰে বিপদ। গ্ৰাহকসকলক সাৱধান কৰিলে ষ্টেট বেংক অৱ ইণ্ডিয়াই। অনলাইন প্ৰবঞ্চকৰ পৰা সাৱধান হোৱাৰ আহ্বান গ্ৰাহকসকলক। পিছে, অনলাইন প্ৰৱঞ্চকৰ পৰা কিদৰে নিৰাপদে ৰাখিব আপোনাৰ তথ্য? যিকোনো উৎসৰ পৰা যিকোনো APP ডাউনলোড নকৰিব। অজ্ঞাত লোকক নিজৰ জন্মৰ তাৰিখ, ডেবিট কাৰ্ড, ইণ্টাৰনেট বেংকসেৱাৰ পাছৱৰ্ড নিদিবলৈ আহ্বান। নিজৰ ডেবিট কাৰ্ডৰ পিন, CVV অথবা OTP অচিনাকী ব্যক্তিৰ সৈতে বিনিময় নকৰিব।
সাধাৰণ লোকৰ ওপৰত চকু প্ৰৱঞ্চকৰ। যিকোনো সময়ত SBI, RBI, KYCৰ নাম লৈ আহিব পাৰে ভুৱা ফোনকল। E-MAIL অথবা SMSযোগেও একাংশই প্ৰেৰণ কৰি লিংক। WHATSAPPত অহা যিকোনো লিংকত ক্লিক নকৰিবলৈ আহ্বান ভাৰতীয় ষ্টেট বেংকৰ। এনে অনলাইন প্ৰবঞ্চনাৰ বিৰুদ্ধে SBIক দিব পাৰিব অভিযোগ। গ্ৰাহকে report.phising@sbi.co.inত ই-মেইল কৰি অভিযোগ দিব পাৰিব। অন্যথা চাইবাৰ ক্ৰাইম হেল্পলাইন নম্বৰ 155260ত ফোন কৰি অভিযোগ দিব পাৰিব। 155260ত ২৪ ঘণ্টাৰ ভিতৰত ফোন কৰিলে আৰক্ষীয়ে তত্ক্ষণাত ব্যৱস্থা গ্ৰহণ কৰে। অন্যথা প্ৰৱঞ্চকে মুহূৰ্ততে একাউণ্টৰ পৰা হৰলুকি কৰিব পাৰে জমা ধন।