গুৱাহাটী, ২ জুলাই, NKTV: ইনষ্টাগ্ৰামৰ মুৰব্বী এডাম মোচেৰীয়ে সদৰী কৰা অনুসৰি, ইনষ্টাগ্ৰাম এতিয়া ফটো শ্বেয়াৰিং এপ নহয়। ইনষ্টাগ্ৰাম আৰু টুইটাৰ একাউণ্টত পোষ্ট কৰা এটা ভিডিঅ’ত মোচেৰীয়ে কয় যে, টিকটক আৰু ইউটিউবৰ দৰে প্লেটফৰ্মৰ সৈতে প্ৰতিযোগিতা নমাৰ লক্ষ্যৰে কোম্পানীটোৱে ভিডিঅ’ক আধাৰ হিচাপে ল’ব বিচাৰিছে।
আগন্তুক সময়ত ইনষ্টাগ্ৰামে কৰিব লগা কিছুমান পৰিৱৰ্তন আৰু পৰীক্ষাৰ বৰ্ণনাও কৰে, যাৰ ভিতৰত আছে ব্যৱহাৰকাৰীসকলক তেওঁলোকে অনুসৰণ নকৰা বিষয়বোৰৰ বাবে পৰামৰ্শ প্ৰদৰ্শন কৰা আৰু full-screen অভিজ্ঞতা প্ৰদান কৰি ভিডিঅ’ৰ মাজেৰে ব্যৱহাৰকাৰী সকলক নিমজ্জিত কৰা।
আমি শেহতীয়াকৈ মুখ্য ফীডৰ ভিতৰত এলগৰিথমিক সংযোজনৰ সৈতে ইনষ্টাগ্ৰামৰ পৰীক্ষাবোৰৰ বিষয়ে শুনিছিলো, কিন্তু ব্যৱহাৰকাৰীসকলে বাছনি কৰিব পৰা বিষয়বোৰৰ পৰা সেইবোৰ কঢ়িয়াই অনাৰ ধাৰণাটো প্লেটফৰ্মৰ বাবে এক নতুন যেন লাগিছে। এপটোৱে IGTV, Reel আৰু ষ্ট’ৰীজত পোষ্ট কৰা সমলৰ বাবে কিছু সময়ৰ বাবে সম্পূৰ্ণ স্ক্ৰীণৰ ভিডিঅ’ৰ অভিজ্ঞতা লাভ কৰিছে, কিন্তু মোচেৰীয়ে কয় যে কোম্পানীটোৱে “ভিডিঅ’ত অধিক বিস্তৃতভাৱে আকোৱালি ল’ব বিচাৰে।”
ইনষ্টাগ্ৰামে প্ৰেৰণ কৰা বাৰ্তাটো স্পষ্ট: মোচেৰীয়ে কয় ইয়াক আৰু “square photo-sharing app” বুলি ভাবিব নিবিচাৰে, তাৰ পৰিৱৰ্তে এলগৰিথম আৰু ভিডিঅ’ৰ দ্বাৰা চালিত এক সাধাৰণ মনোৰঞ্জন এপ হিচাপেহে নতুনকৈ চিনাকি দিব বিচাৰে। অৱশ্যে, এই মুহূৰ্তত, ইনষ্টাগ্ৰামে এই নতুন কামটো কেনেদৰে কৰাৰ পৰিকল্পনা কৰিছে সেয়া অস্পষ্ট।